Itaalia - ITS Vittorio Emmanuele III
Palermo koolis kasutatakse digivahendeid nii õppetöös kui ka suhtluses. Google Classroom on peamine platvorm tunni materialide jaoks, kodutööde saatmiseks ja suhtlemiseks. Mõnes klassis tahvel-ekraanid, mis sarnanevad meie omadele. Lisaks on koolis arvutituba ning arvutid joonestamise jaoks.
Jüri Leemets
Saksamaa - Marianum Fulda
Saksamaal olid tundides põhiliselt kasutusel tahvelarvutid, väga vähe oli näha füüsilisi raamatuid või vihikuid. Ma ei käinud väga paljudes tundides nii et ei oska öelda kas lõimitud õpet oli palju. Aga ära peaks mainima, et tundides oli väga palju aktiivset suhtlust ning palju rääkimist, sain teada et tunnis aktiivne rääkimine mõjutab, milliseid hindeid õpilased saavad.
Anneliise Aasa
Saksamaa koolides kasutati õppimiseks tahvelarvuteid, mina ei mäleta küll, et oleksin näinud kedagi paberi ja pliiatsiga märkmeid kirjutamas, kõik kordasid enda töödeks ka arvutis olevate materjalide abil. Mina mäletan, et tundides oli palju rääkimist ja omavahel suhtlemist.
Eleanor Karja
Saksamaal ei kasutatud õpikuid ega vihikuid, kuigi see pole keelatud aga kõik õpilased ikkagi kasutasid tahvelarvuteid, kus olid nende konspektid ja õpikud. Tahvelarvuti pidi õppevahendina iga õpilane endale ise ostma, aga kui pärast kooli lõppetamist sa enam seda ei vaja siis võid tagastada ja sulle makstakse raha tagasi, vähemalt nii rääkis minu majutaja Alex. Tundides oli palju suhtlemist, kõik õpilased olid toredad ja valmis rääkima.
Jekaterina Bolonenkova
Sloveenia - Gimnazija Kranj
Sloveenias kasutati õpikuid, vihikuid kui ka arvuteid ja tahvelarvuteid. Õppimise eesmärgil olid mitmes tunnis kasutusel esitlused - ehk õpilased õppisid teatud teemat väikses rühmas, tegid neist kokkuvõtva ja õpetliku esitluse ning kandsid selle pärast teistele klassikaaslastele ette. Tahvelarvutitesse tegid nad märkmeid või joonistasid skitse ning IT-tundides kasutasid nad arvuteid, et lahendada erinevaid ülesandeid.
Mitmes tunnis oli kasutatud lõimitut õpet, kus sloveenlased ja eestlased said oma teadmised kokku panna ja teineteist oma kultuuri, keele või muude eripärasustega harida.
Maarja Mölder
Mäletan et tundides olid digivahendid ja tahvlid kus sai teha töid. Aga oli ka vihikuid ja õpikuid. Grupitööd olid väikestes gruppides ja töö tehti tahvlisse mingisse programmi.
Sandra Kruglova
Sloveenias oli kasutusel mõlemad õppeviisid - kasutati nii õpikuid, vihikuid kui ka arvuteid. Infot otsiti ka telefonist. Sloveenias toimusid arvutitunnid ning tehti palju esitlusi gruppidena. Samas tehti plakateid ja neid esitleti klassi ees.
Laura Tamminen
Soome - Janakkalan Lukio
Soomes eriti ei kasutatud lõimitud õpet, küll aga kasutati seal õppimiseks arvutit. Õpilased ei kirjutanud oma vastuseid vihikusse, vaid arvutisse, neil olid isegi olemas e-õpikud. Ka nende eksamid ja testid on arvuti kaudu. Vahepeal oli üsna naljakas, sest nägin kuidas õpilased õppimise asemel mängisid või vaatasid endast ja oma sõpradest pilte.
Karoliina Kaldmaa
Soomes kasutati palju arvuteid. Neil olid e-õpikud ja kõik harjutused toimusid arvutis. Minu arust ei kasutatud seal lõimitud õpet. Palju oli aga rühmatöid.
Grete-Lisett Alak
No comments:
Post a Comment